Personal branding – jak od podstaw budować markę osobistą? Na to pytanie w trakcie szkolenia z Dagmarą Pakulską odpowiedzieli członkowie Pomorskiego oddziału Klubu Lidera Rzeczypospolitej.

Dagmara Pakulska – Marketer, szkoleniowiec, wykładowca akademicki z ponad 10-letnim doświadczeniem w branży. Z zawodu i pasji buduje strategie komunikacji dla marek w mediach społecznościowych. Jej konikiem są Twitter oraz LinkedIn. W styczniu 2017 roku powołała do życia Niby-Prasówkę na Facebooku, na której dzieli się newsami ze świata marketingu i social media. Współpracowała m.in. z takimi markami, jak: TVN, ŁKS, Shell, Jeronimo Martins Polska czy Roche Polska. Od pięciu lat wykłada na studiach podyplomowych AGH.

 

Projekt został sfinansowany przez Narodowy Instytut Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego ze środków programu Funduszu Inicjatyw Obywatelskich na lata 2014-2020