Jak profesjonalnie prowadzić social-media, żeby osiągnąć sukces? Na to pytanie poznaliśmy odpowiedź w trakcie warsztatów zorganizowanych przez Lubuski oddział Klubu Lidera Rzeczypospolitej. Prelegentką była Emilia Bartosiewicz-Brożyna

Ekspert osobistego PR w sieci. Założycielka i Prezes klubu Lady Business Club działającego przy Lady Business Club Business Women Foundation. Twórczyni i redaktor naczelna portalu (www.ladybusiness.pl). Pomysłodawczyni plebiscytu dla kobiet biznesu Lady Business Awards (www.ladybusinessawards.pl)
Od 2012 pracuje z ludźmi biznesu nad skutecznym zwiększaniem ich rozpoznawalności w internecie. Tworzy strategie PR i prowadzi konsultacji z zakresu spójnej i autentycznej komunikacji marki w sieci oraz tworzenia profesjonalnych profili publicznych. Doradza w wyborze odpowiednich kanałów social media i narzędzi zwiększających zasięgi widzialności marki w sieci.
Uczestniczyła w zmianie wizerunku marki osobistej w sieci blisko 300 właścicielek firm w Polsce, biorąc udział w tworzeniu ich profili publicznych.
W 2012 została wybrana do grona 100 Ambasadorek Przedsiębiorczości Kobiet, reprezentujących kobiety biznesu w Polsce. W 2013 otrzymała wyróżnienie w konkursie Pozytywista Roku w kategorii „Wizja i przywództwo”, organizowanym przez Fundację Regionalnych Inkubatorów Przedsiębiorczości Wokulski. W 2017 została zaproszona do Rady Kobiet Emirates & Europe Business Development Cluster oraz została wybrana do grona 20 Ambasadorek Przedsiębiorczości Kobiet w Polsce i za granicą.
W wolnych chwilach amatorsko projektuje wnętrza, układa kompozycje z kwiatów i szyje na maszynie. Zna język angielski i francuski. Kocha podróże, marzy o niezwykłej wyprawie do Indii, Chin i Japonii. Mama Heleny i Apolonii.

Projekt został sfinansowany przez Narodowy Instytut Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego ze środków programu Funduszu Inicjatyw Obywatelskich na lata 2014-2020